E-learning Klantgericht formuleren
Overzicht
Loonadviseur, Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Fiscalist vennoot/medewerker
Ik ben in staat om:
- Klantgericht, aantrekkelijk, concreet en leesbaar te schrijven.
- Met klantgericht te formuleren beter aan te sluiten bij mijn klant en hiermee mijn toegevoegde waarde te vergroten.
Inhoud
Veel professionals stemmen hun teksten te weinig af op de lezer. Zorg dat u wel helder en aantrekkelijk schrijft zodat uw klant uw tekst beter begrijpt en u uw doel bereikt.
Vaktermen, moeilijke woorden en ouderwets taalgebruik zorgen ervoor dat uw klant uw teksten lastig kan doorgronden, Uw boodschap komt niet 1,2,3 over. Hoe zorgt u ervoor dat u wél klantgericht formuleert? Leer effectiever uw punt te maken door begrijpelijk, concreet en minder omslachtig te formuleren. Met welk ‘schrijfregels’ kunt u dit bereiken?
In deze e-learning leert u de meeste valkuilen herkennen en ontwijken aan de hand van de 10 vuistregels voor klantgericht formuleren..
- Korte, bondige zinnen formuleren
- Actief schrijven
- Vakjargon voorkomen
- Eigentijdse woorden gebruiken
- Concreet en helder schrijven
Wilt u meerdere e-learning modules per jaar volgen? Bekijk dan onze aantrekkelijk geprijsde e-learning abonnementen. Of wilt u als kantoor meer e-learning in gaan zetten? Kijk dan naar onze kantorenabonnementen voor de mogelijkheden.
Datum & Tijd
Auteur(s)
Drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp
Drs. Bregje de Lannoy-Walenkamp is trainer/adviseur in schriftelijke communicatie.