Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Tevredenheidsonderzoek klanten

Denkt u dat uw klanten tevreden zijn?
U denkt dat uw klanten tevreden zijn, maar in de praktijk blijkt dat niet altijd zo te zijn!

SRA heeft een Klanttevredenheidsonderzoek ontwikkeld. Uniek aan dit objectieve onderzoek is dat de uitkomsten worden vergeleken met een benchmark van ruim 10.000 klanten van andere accountantskantoren. Belangrijke informatie waarop u uw kwaliteitsbeleid kunt afstemmen.

Telefonisch onderzoek door hoog opgeleide interviewers

Tijdens het SRA-Klanttevredenheidsonderzoek worden uw klanten telefonisch geïnterviewd door hoog opgeleide interviewers (universitair niveau). Daarnaast worden de belangrijkste cliënten persoonlijk geïnterviewd door een directielid van het onderzoeksbureau. Hierdoor wordt een zeer hoog responspercentage bereikt (meer dan 90%) en zijn de resultaten veel representatiever dan de resultaten van schriftelijk onderzoek (gemiddeld responspercentage 30%).

Benchmarking: CSA-index

Hussaarts/de Vos voert al meer dan tien jaar klanttevredenheidsonderzoek voor accountantskantoren uit en beschikt daardoor over uitgebreide benchmarkgegevens. De scores die uw kantoor op de verschillende aspecten van de dienstverlening behaalt, worden vergeleken met de CSA-index: de gemiddelde scores van alle accountants- en belastingadvieskantoren die zijn onderzocht.

Meer informatie

Neem voor meer informatie en/of een vrijblijvende afspraak contact op met Frank Hussaarts van het bureau Hussaarts/de Vos of Wilma Hosang van SRA.

Frank Hussaarts
T 010 458 29 09
E hussaarts@hussaartsdevos.nl
W www.hussaartsdevos.nl
Wilma Hosang
T 030 656 60 60
E whosang@sra.nl