Overtuigend communiceren voor assistenten
Overzicht
Junior belastingadviseur, Beginnend assistent-accountant, Gevorderd assistent-accountant, Zelfstandig assistent-accountant
Ik ben in staat om:
- Klantgericht en met meer impact en zelfvertrouwen te communiceren.
- Effectief te schakelen tussen verschillende gesprekstechnieken.
Inhoud
Als assistent-accountant bent u voortdurend aan het afstemmen met collega’s en klanten. Breng uw communicatievaardigheden naar een hoger niveau en vergroot daarmee uw invloed.
Bent u al een tijdje werkzaam binnen de accountancypraktijk en heeft u het gevoel dat uw communicatievaardigheden toe zijn aan een opfrisbeurt? Wilt u meer impact in uw communicatie, zodat u klanten of collega’s makkelijker in beweging kunt krijgen?
Schrijf u dan nu in en leer hoe u klantgerichter en met meer impact kunt communiceren, juist wanneer u te maken heeft met veeleisende klanten of hoge werkdruk.
Tijdens de interactieve training leert u hoe u de communicatie met interne als externe klanten effectief kunt laten verlopen. Hoe u uw behoeften goed kunt uiten en uw boodschap effectief kunt overbrengen, zodat u uw doelen behaald en de samenwerking soepeler verloopt.
- Inzicht in uw eigen manier van communiceren
- Uiten van behoeften in uw communicatie
- Overtuigend communiceren
- Assertiever communiceren en grenzen aangeven
- Inzetten van diverse gesprekstechnieken
- Omgaan met weerstand en klachten
Locatie & Datum
Docent(en)
Danielle Oerlemans
Danielle Oerlemans is vaardigheidstrainer bij SRA.
Contact
![Hidayet Bahadin](/-/media/srawebsite/afbeeldingen/medewerkers/hidayet-bahadin-v1.jpg?h=160&iar=0&mh=160&mw=128&w=128&hash=FC802A72E560B94F02A03CA3893D0CE9)