Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Overtuigend communiceren voor assistenten

Leer krachtig intern en extern te communiceren
Als assistent accountant bent u voortdurend aan het afstemmen met collega’s en klanten. Breng uw communicatievaardigheden naar een hoger niveau en vergroot daarmee uw invloed.

Overzicht

Bestemd voor

Junior belastingadviseur, Beginnend assistent-accountant, Gevorderd assistent-accountant, Zelfstandig assistent-accountant

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Klantgericht en met meer impact en zelfvertrouwen te communiceren.
  • Effectief te schakelen tussen verschillende gesprekstechnieken.

Inhoud

Als assistent-accountant bent u voortdurend aan het afstemmen met collega’s en klanten. Breng uw communicatievaardigheden naar een hoger niveau en vergroot daarmee uw invloed.

Bent u al een tijdje werkzaam binnen de accountancypraktijk en heeft u het gevoel dat uw communicatievaardigheden toe zijn aan een opfrisbeurt? Wilt u meer impact in uw communicatie, zodat u klanten of collega’s makkelijker in beweging kunt krijgen?

Schrijf u dan nu in en leer hoe u klantgerichter en met meer impact kunt communiceren, juist wanneer u te maken heeft met veeleisende klanten of hoge werkdruk.

Tijdens de interactieve training leert u hoe u de communicatie met interne als externe klanten effectief kunt laten verlopen. Hoe u uw behoeften goed kunt uiten en uw boodschap effectief kunt overbrengen, zodat u uw doelen behaald en de samenwerking soepeler verloopt.

  • Inzicht in uw eigen manier van communiceren
  • Uiten van behoeften in uw communicatie
  • Overtuigend communiceren
  • Assertiever communiceren en grenzen aangeven
  • Inzetten van diverse gesprekstechnieken

Locatie & Datum

Datum & tijd
Maandag 29 september 2025 van 09:30 uur tot 17:00 uur
Cursuscode
EOCU39353
Beschikbaar

Docent(en)

Jolanda Paardekooper

Jolanda Paardekooper is vaardigheidstrainer bij SRA.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden