Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Versterk uw samenwerking en klantrelaties met DISC

Verbeter uw relatie en samenwerking met anderen
U werkt dagelijks samen met collega’s en klanten, elk met hun eigen communicatiestijl en behoeften. Met de ene persoon klikt het beter dan met de ander. Hoe zorgt u ervoor dat u ook effectief bent met mensen die anders zijn? In de praktische DISC-training leert u uw eigen stijl en die van anderen herkennen, en uw communicatie hierop afstemmen. Zo vergroot u uw effectiviteit en impact.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant in business

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Beter te communiceren met klanten en collega’s.
  • Effectief te communiceren met collega’s en klanten door inzicht te hebben in mijn eigen communicatiestijl en die van een ander.

Inhoud

Tijdens de cursus behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Uw drijfveren, kwaliteiten en voorkeursgedragingen
  • Hoe komt u over op anderen?
  • Hoe reageert en werkt u onder druk?
  • Verschillende persoonlijkheidsstijlen volgens DISC
  • Hoe om te gaan met andere stijlen?
  • Beter aansluiten bij het gedrag van uw collega’s en klanten

Vooraf vragen wij u om een DISC-analyse te doen van maximaal 10 minuten. De analyse bestaat uit een korte online vragenlijst en geeft inzicht in uw eigen kwaliteiten en drijfveren.

Locatie & Datum

Datum & tijd
Dinsdag 28 oktober 2025 van 09:30 uur tot 17:00 uur
Cursuscode
EOCU39516
Beschikbaar

Docent(en)

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom is vaardigheidstrainer bij SRA.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden