Sla menu over
Thuis in uw branche

Versterk uw samenwerking en klantrelaties met DISC

Sluit beter aan bij uw gesprekspartner met DISC
Effectief communiceren en handelen betekent uw stijl afstemmen op de ander. Hierdoor verbetert uw relatie en samenwerking met de ander en vergroot u uw impact.

Overzicht

Bestemd voor

Accountant vennoot/medewerker, Controleleider, Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant in business

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Beter te communiceren met klanten en collega’s.
  • Effectief te communiceren met collega’s en klanten door inzicht te hebben in mijn eigen communicatiestijl en die van een ander.

Inhoud

Effectief communiceren en handelen betekent uw stijl afstemmen op de ander. Hierdoor verbetert uw relatie en samenwerking met de ander en vergroot u uw impact.

U heeft dagelijks contact met collega’s en klanten; mensen die andere drijfveren en behoeften hebben en daardoor anders communiceren en handelen. Met de ene persoon klikt het beter dan met de ander. Maar hoe zorgt u ervoor dat u ook goed aansluit bij mensen die andere eigenschapen en drijfveren hebben?

In de praktische DISC training krijgt u inzicht in uw eigen stijl en andere veelvoorkomende gedragsstijlen. Hierdoor leert u uw communicatie en gedrag af te stemmen op klanten en collega’s, waarmee u uw impact vergroot.

  • Uw drijfveren, kwaliteiten en voorkeursgedragingen
  • Hoe komt u over op anderen?
  • Hoe reageert en werkt u onder druk?
  • Verschillende persoonlijkheidsstijlen volgens DISC
  • Hoe om te gaan met andere stijlen?
  • Beter aansluiten bij het gedrag van uw collega’s en klanten

Vooraf vragen wij u om een DISC-analyse te doen van maximaal 10 minuten. De analyse bestaat uit een korte online vragenlijst en geeft inzicht in uw eigen kwaliteiten en drijfveren.

Docent(en)

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom

Maarten Borsboom is vaardigheidstrainer bij SRA.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden