Sla menu over
Thuis in uw branche

Arbeidsvoorwaarden Reglement / Personeelshandboek

Een up-to-date Arbeidsvoorwaarden Reglement (ook wel Personeelshandboek genoemd) zorgt voor een professionaliseringsslag van uw kantoor, waarbij duidelijkheid, consistentie en transparantie wordt geboden aan zowel medewerkers als werkgever. Een goed Arbeidsvoorwaarden Reglement draagt bij aan een soepele(re) bedrijfsvoering en tevreden medewerkers. Essentieel in de huidige markt.

Wij bieden maatwerk

Geen enkele organisatie is hetzelfde. Daarom maken wij voor u een Personeelshandboek op maat. Voorafgaand aan het ontwikkelen van een nieuw Personeelshandboek / of een update van uw huidige Personeelshandboek, kunnen wij een screening uitvoeren van de huidige secundaire arbeidsvoorwaarden. De uitkomsten hiervan vormen de basis van uw nieuwe Personeelshandboek.

Doorlooptijd

Na ontvangst van de door ons benodigde informatie gaan wij voor u aan de slag. De werkzaamheden worden door ons uitgevoerd in circa 4 tot 6 weken en de tussentijdse concepten worden met u gedeeld. De afronding vindt plaats tijdens een persoonlijk eindgesprek (van gemiddeld 1,5 tot 2 uur) bij u op kantoor en dan delen wij het eindresultaat met u. Uw tijdsinvestering is, behoudens het eindgesprek, nihil te noemen.

Uw investering

Voor genoemde werkzaamheden rekenen wij € 150 per uur. Het aantal uren dat wij nodig hebben voor het ontwikkelen van een nieuw Personeelshandboek start met minimaal 10 uur per kantoor en de meer-uren zijn afhankelijk van kantoorgrootte en specifieke wensen. We gaan hierover graag met u in gesprek.

Contact

   Linda van Dijk Bram Mookhoek

Theo Reuters
Hoofd HRM
treuters@sra.nl 
T 030 656 60 60

Linda van Dijk
Senior HR Adviseur
E lvandijk@sra.nl
T 030 656 60 60

Bram Mookhoek
HR Adviseur
bmookhoek@sra.nl
T 030 656 60 60