Sla menu over
Kwaliteit die verbindt

Proactief relatiebeheer

Maak als relatiebeheerder het verschil voor uw klanten
Wilt u loyale klantrelaties opbouwen en meedenken met hun strategische uitdagingen? Klanten waarderen betrokkenheid en stappen over bij een gebrek daaraan. Goede inhoudelijke uitvoering alleen is niet genoeg; u moet meerwaarde bieden om niet als ‘inwisselbaar’ te worden gezien. Tijdens deze training leert u duurzame relaties te ontwikkelen, proactief klantambassadeurs te creëren en het verschil te maken als adviseur en relatiebeheerder.

Overzicht

Bestemd voor

Teamleider/Relatiebeheerder, Accountant vennoot/medewerker, Zelfstandig assistent-accountant

Leerdoelen

Ik ben in staat om:

  • Duurzame klantrelaties verder te ontwikkelen
  • Meer waarde te halen uit mijn klantrelaties

Inhoud

Tijdens de cursus Proactief relatiebeheer behandelen we de volgende onderwerpen: 

  • Succesfactoren in het ontwikkelen van klant loyaliteit
  • Interventies om klantloyaliteit structureel vorm te geven
  • Denken vanuit de organisatie en de ontwikkelingen van de klant.
  • Vraag- en aanbodgericht kunnen adviseren (urgentie kunnen creëren bij klanten)
  • Omgaan met aarzelingen, tegenwerpingen en weerstand

Locatie & Datum

Datum & tijd
Donderdag 16 oktober 2025 van 13:30 uur tot 20:30 uur
Cursuscode
EOCU39329
Beschikbaar

Docent(en)

Theo Went

Theo Went

Theo Went is senior trainer en adviseur bij Interaction Groep.

Contact

Hidayet Bahadin

Hidayet Bahadin

Trainer & Coach
Team Incompany

Incompany? Informeer naar de mogelijkheden