Thuis in uw branche
Contact / Reacties Uw eigen visie, suggesties, wensen of aanbevelingen zijn van harte welkom! Geef uw reactie

Communicatietoolbox Kwaliteit

Als SRA-lid kiest u elke dag voor kwaliteit. Uiteraard van uw dienstverlening, maar ook van uw kantoororganisatie en uw personeel. Het is van groot belang dat elk SRA-kantoor de voortgang en aandacht voor kwaliteit binnen de eigen organisatie zichtbaar maakt en daarmee zijn bestaansrecht als gemengd kantoor aantoont en waarborgt.

1. Bouwen aan vertrouwen

De afgelopen jaren is er heel veel gebeurd in onze sector als het gaat om 'kwaliteit' veel onderzoek en veel publicaties. Ook dit jaar staat het thema weer centraal bij al onze stakeholders. Het verwachtingsniveau ligt hoog. Door samen met u in te zetten op kwaliteit, werken we gericht aan de toekomst van de accountancy. Transparantie hoort daarbij. Beter gezegd: het is een basisvereiste.

Lees verder

2. Laat zien wie u bent!

Visie
Lees verder

3. Hoe visie zichtbaar maken?

Verrekijker
Bekijk de tips

4. Waarover communiceren?

Het integrale kwaliteitsbeleid bevat dus meer dan alleen het SRA-Handboek Kwaliteit (richtlijnen, procedures, werkprocessen in het kader van de vaktechnische kwaliteit) en de vermelding daarvan op bijvoorbeeld uw website.

Lees verder

5. Praktische communicatie

We hebben feiten en cijfers verzameld waarmee ook uw kantoor inzicht kan geven in kwaliteitsaspecten binnen de organisatie. Van belang is dat u zich realiseert dat deze gegevens al beschikbaar zijn binnen uw organisatie.

Lees verder

6. Hoe communiceren?

Mobiel laptop tablet
Bekijk de mogelijkheden