Sla menu over
Kwaliteit die verbindt
  • Publicatiedatum:05-01-2018

Cedeo-erkenning voor SRA Opleidingen: positieve klantwaardering!

Klanten zijn over de SRA Maatwerk en Open Opleidingen zeer tevreden. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek van Cedeo, de onafhankelijke keuringsinstantie van commerciële opleidingsinstituten.

Cedeo erkenning maatwerk SRA IncompanyMet name het niveau van de opleiders en de uitvoering van de cursussen komen als zeer goed naar voren. Op basis van deze positieve beoordeling mag SRA het predikaat 'Cedeo-erkend' de komende twee jaar wederom voeren.

Maatwerk blijkt ook echt op maat

Over de SRA Maatwerk opleidingen is 80 procent tevreden en 20 procent zeer tevreden. Uit reacties van de ondervraagden blijkt dan ook dat het Maatwerk ook werkelijk als maatwerk wordt ervaren. Een reactie over het voortraject: "Als wij met een opleidingsvraag bij SRA komen, kijken ze eerst goed wat we precies nodig hebben." Ook blijkt dat klanten maatwerk ervaren op onder meer het uitvoerende vlak, het trainingsmateriaal en de opleiders.

Positief over Open Opleidingen

Ook over de Open Opleidingen van SRA zijn de ondervraagden positief: dertig procent is zelfs zeer tevreden. Een uitmuntende score voor Open Opleidingen. "We gingen veel dieper op de stof in dan ik vooraf had verwacht", was een van de reacties. Ook over de organisatie en administratie lieten cursisten zich zeer positief uit: "Het is allemaal uitstekend geregeld."

De wens van de klant centraal

"We zijn natuurlijk zeer blij met deze uitkomst, maar leunen niet achterover. We blijven scherp om dit zo te houden" zo geeft Corjan Aalbregt aan, manager Educatie bij SRA. "De wens van de klant staat bij ons altijd centraal en voeren waar mogelijk verbeterpunten door."

Meer informatie over de SRA opleidingen is te vinden op sra.nl/educatie.