Thuis in uw branche

SRA lanceert nieuwe studentencampagne ‘Go Explore’

  • Publicatiedatum: 1-12-2016

Op de mkb-kantorendag van de Hanzehogeschool in Groningen lanceert SRA vandaag haar nieuwe studentencampagne ‘Go Explore’. De campagne is gericht op financiële studenten en wijst ze op de opleidings- en doorgroeimogelijkheden bij het SRA-accountantskantoor.

Go Explore zal zich manifesteren op bedrijvendagen, gastcolleges en de sociale media en voorziet aankomend accountants van materialen en gadgets. Ook is er een drietal filmpjes gemaakt van de ‘Go Explore Roadtrip’ waarin young professionals hun werkervaringen delen.

Werven van jong personeel

Studenten en pas afgestudeerden zijn niet altijd bekend met de mogelijkheden en kansen die een mkb-accountantskantoor te bieden heeft. Go Explore zet daarom in het bijzonder in om hen daarop te wijzen. “SRA ziet werken als een avontuur met ruimte om te experimenteren, te leren én te doen met een goede balans tussen werk en privé. Een SRA-kantoor biedt die ontdekkingstocht” aldus Claudia van Engelenburg, projectmanager Arbeidsmarkt. “Met deze campagne willen we meer instroom van jonge talenten realiseren.”

Acties

SRA gaat met Go Explore onder meer naar bedrijvendagen die door hogescholen en universiteiten voor hun studenten worden georganiseerd. Tevens zullen er op verschillende onderwijsinstellingen gastcolleges worden gegeven over het accountantsberoep. Go Explore zet hiernaast ook in op de sociale media met onder meer een Linkedingroep voor young professionals. SRA voorziet haar leden verder van allerlei promotionele materialen zoals flyers en gadgets die zij kunnen gebruiken bij de profilering richting studenten.

Benieuwd wat SRA nog meer doet voor studenten? Klik hier voor meer informatie.

Go Explore