Thuis in uw branche

SRA Branche in Zicht: hoe vertel ik het mijn klant?

Een praktische handreiking voor de SRA-adviseur

  • Publicatiedatum: 22-8-2013

Branche in Zicht biedt u beter inzicht in de feiten en cijfers van de verschillende branches waarin de ondernemer, uw klant dus, actief is. Dit betekent meer advies op maat voor uw klant. Met BiZ kan u zich profileren en uw klant proactief adviseren. In dit plan van aanpak leest u hoe u BiZ kan gebruiken bij uw klant.

Hier vindt u een handreiking met een beschrijving van hoe u Branche in Zicht kunt gebruiken bij de advisering aan uw klant. Deze handreiking wordt regelmatig aangevuld met nieuwe informatie.

Dit document beschrijft hoe u BiZ kunt implementeren en optimaal in kunt zetten bij uw klant. De handreiking omvat de fasen waaruit een gesprek kan bestaan en voorbeelden van dialoogvragen die u kunt stellen aan uw klant.

Meer informatie alleen toegankelijk voor SRA-leden.   Registreer of Log in.