SRA Mkb-advieswijzer 2011 Het naslagwerk voor de mkb-adviseur

• Publicatiedatum: 12-4-2011

De editie 2011 van de Mkb-advieswijzer is onlangs verschenen. Dit praktisch naslagwerk voor de mkb-adviseur én ondernemer is direct toepasbaar in de dagelijkse adviespraktijk.

De Advieswijzer werd in 2010 voor het eerst gepubliceerd door SRA en Kluwer en is nu geactualiseerd.

De Advieswijzer informeert, biedt aandachtspunten, geeft tips en voorbeelden voor adviesgesprekken én verwijst naar relevante verdiepingsliteratuur. Daarnaast geeft deze antwoord op de meest voorkomende vragen. Adviseurs beschikken zo over de informatie die essentieel is voor de advisering van cliënten. De Advieswijzer is geschreven door een multidisciplinair samengestelde redactie. De combinatie van vaktechnische deskundigheid van SRA en mkb-adviespraktijkervaring van elke auteur zorgt ervoor dat de Mkb-advieswijzer het hele terrein van de mkb-adviespraktijk overziet en direct toepasbaar is in het dagelijkse advieswerk. Kortom: de Mkb-advieswijzer hoort thuis bij elke SRA-adviseur en zijn relaties.

Nieuwe thema’s 2011

De SRA Mkb-advieswijzer behandelt op een korte, zakelijke en toegankelijke manier verschillende onderwerpen: beroepsreglementen en gedragscodes voor de adviseur, rechts- en ondernemingsvormen, bedrijfseconomie en financiering, juridische aspecten, subsidies, personeel en belastingen. De editie 2011 kent een aantal nieuwe thema’s zoals liquiditeitsbeheer, het managementinformatiesysteem, kredietrating banken en waarderingsvraagstukken.

Meer informatie?

Voor meer informatie over de SRA Mkb-advieswijzer kunt u contact opnemen met:

Dyonne Langerak
T