SRA-lidmaatschap voor Beuk Accountants en Belastingadviseurs

• Publicatiedatum: 30-7-2019

Beuk Accountants en Belastingadviseurs B.V. heeft het SRA-lidmaatschap ontvangen. Het accountantskantoor werkt met 35 professionals vanuit een vestiging in Velsen-Zuid.

Wta-vergunning

Logo Beuk accountantsBeuk Accountants en Belastingadviseurs beschikt over een Wta-vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Hierdoor is het kantoor bevoegd om wettelijke controles uit te voeren.

Focus op mkb

Het kantoor richt zich sterk op het mkb. Drs. Paul van der Kolk RA: "Wij geloven in het náást de ondernemer staan, met betrokkenheid en flexibiliteit als belangrijke waarden. Wij zijn graag de sparringpartner voor onze klanten. Onze ambitie: een continue focus op het midden- en kleinbedrijf, waarbij de relatie met klanten persoonlijk, professioneel en efficiënt is."

Begeleiding praktijkstages

Voor Beuk Accountants ligt de meerwaarde van het SRA-lidmaatschap voornamelijk in de vaktechnische ondersteuning, goede mogelijkheden ten aanzien van cursussen en de begeleiding van praktijkstages. Van der Kolk: "Uiteraard willen wij ook een bijdrage leveren aan de vereniging. Wij zouden onze accountants graag mee laten draaien bij kantoortoetsingen en het uitvoeren van dossierreviews."