Thuis in uw branche

Nieuw meldpunt voor contact met Belastingdienst over urgente en complexe problemen

  • Publicatiedatum: 30-11-2021
Laptop

Op het Forum Fiscaal Dienstverlener heeft u mogelijk al kennisgemaakt met de contactkaart, een handig hulpmiddel om u te helpen het juiste kanaal binnen de belastingdienst te kiezen voor uw vraag of informatie voor uw cliënt. Als u via die informatiekanalen van de Belastingdienst geen oplossing vindt voor een urgent of complex probleem, vul dan het 'Contactformulier Meldpunt FD' in.

Onder de contactkaart is een ‘Meldknop FD’ opgenomen. Door daarop te klikken komt u in het formulier dat u kunt invullen. Als u op de verzendknop klikt, gaat het document naar de centrale postbus van het meldpunt.

Binnen 2 werkdagen neemt een accountmanager van het FD-team MKB telefonisch contact met u op.

Contactkaart Belastingdienst

Om u te helpen het juiste kanaal te kiezen voor uw vraag - of informatie voor uw klant - is de contactkaart een compact overzicht en een handig hulpmiddel. Daar kunt u met een eenvoudige klik op het relevante onderdeel snel meer informatie zien waar u moet zijn voor overleg, een vraag, of een kwestie die u wilt bespreken.